Abang Hamdan's FotoPage

By: Abang Hamdan Abang Zulkifli

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Friday, 29-Dec-2006 18:30 Email | Share | | Bookmark
Sepadan Island Sabah

Emmmmm.. di suatu sudut di dasar sepadan.
hati hati dekat aku.. nanti kenak cucuk siapa susah...
Bunga di dasar laut....
View all 8 photos...
Seketika berada di pulau sepadan. sempat bermalam di pulau ini..tapi sekarang dah tak boleh bermalam lagi.. kena coz day trip only... kena bermalam di pulau terdekat.. kalau menetap tak jamin dapat balik.. he.he.. pada paginya menyelam sambil mengambil ikan.. Emmm... indah nya memang tak terkata....bertapah indahnya ciptaan tuhan.



Wednesday, 20-Dec-2006 18:10 Email | Share | | Bookmark
Pemandangan indah di Oriental Pearl tower

siapa lagi besar.. he.he..
Apa lah yang di teropong jejaka pemalu tok..
macam sik caya dapat panjat tower tinggi 350 m.
View all 15 photos...
Pengalaman yang tidak pernah dilupakan .... Bayaran hanya RMD 100 untuk naik sehingga 350 meter... kelajuan hanya 30 saat. .. Tak percaya... ...
Tak sangka banyak yang cantik2 dan ramai juga manusia di puncak menara ni...... .


Sunday, 10-Dec-2006 12:29 Email | Share | | Bookmark
Melawat kilang Sutera no 1

Dari ulat jadi lah benang..
bagi kepompong besar twin dijadikan begini
selepas ya kitak tarik ramai2.. payah jugak..
View all 12 photos...
Melawat kilang Sutera no 1 di Shanghai. Memang best.. patut pun harga sutera mahal sebab banyak ulat yang menjadi korban... Satu tilam agak 2 seribu ekor yang terkorban.. ish..ish,... Tapi kalau nak tahu ori kah tak ori kain sutera ya.. kenalah test dengan membakar ( baju sutera lebih cepat hangus daripada baju sutera yang tak ori...) dan rasanya lebih lembut..


Sunday, 10-Dec-2006 12:08 Email | Share | | Bookmark
Humble Administrator Garden at Suzhou

setiba di tasik yang sejuk...
jambatan menyambung kasih ...
kenangan bersama teman
View all 13 photos...
Seketika aku berada si sudut yang romantik.. indah ciptaan tuhan.... Kalau rasa penat.. jalan sekejap di taman ni tentu rasa nyaman. Kalau nak bercinta... gi taman ni.. pasti ummmph...sik dapat nak di kata agik... best..best....best.


Sunday, 10-Dec-2006 11:37 Email | Share | | Bookmark
Seketika di Han Shan Temple Suzhou

Kalau sesat dalam temple blh guna map ni
Pelajar yang nak ambik jurusan shoalin kali...
Permandangan dari atas temple..lawa siol...
View all 8 photos...


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net